pnjareh2jedareh

پنجره دوجداره

pnjareh2jedareh

پنجره دوجداره

pnjareh2jedareh ( پنجره دوجداره)

درک ویندوز عایق


شما در یک ویترین سالن راه می روید و در مورد بازده انرژی با یک فروشنده صحبت می کنید. او تمام مزایا و پیچیدگی های واحد IG را برای شما توضیح می دهد. اگر مثل اکثر ما باشید ، او شما را با همین کلمه از دست داده است. IG مخفف شیشه عایق است و این چیزی است که باعث نمی شود گرما در تابستان از پنجره شما بیرون بیاید و سرما در زمستان.


شیشه عایق

شیشه عایق به شیشه ای گفته می شود که برای جلوگیری از انتقال قابل توجه گرما به داخل خانه یا ساختمان ساخته می شود. این شامل چندین قطعه شیشه است که توسط فاصله دهنده های ساخته شده از فلز مانند آلومینیوم یا فوم ساختاری جدا شده اند. فضای بین شیشه گاه با گاز نجیب مانند آرگون یا کریپتون پر می شود. شیشه عایق اغلب به اختصار IG است و گاهی اوقات شیشه دو جداره یا دوجداره خوانده می شود. با تکامل فناوری ، شیشه های سه تخته یا چهار ضلعی هم اکنون نیز موجود است.


واحدهای عایق شیشه ای

شیشه عایق از چندین مؤلفه تشکیل شده است: چندین تکه شیشه ، موادی که فضای بین شیشه و هر نوع گاز اضافه شده به فضای بین شیشه را ایجاد و حفظ می کند. همه این قطعات در یک واحد بسته و مونتاژ شده قرار گرفته اند که کل سیستم را در کنار هم نگه می دارد و از جلوگیری از تغییرات به خصوص در هوا (یا گاز) بین شیشه کمک می کند. به این واحدهای کامل ، واحدهای شیشه عایق یا IGU گفته می شود.


شیشه کم مصرف

واحد IG شما به طور معمول با شیشه کم E ساخته می شود که دارای روکش ای است که باعث کاهش نور ماوراء بنفش و مادون قرمز است که از یک پنجره عبور می کند. با هدایت گرما به عقب در جهت رسیدن از آن ، به تنظیم دما (و مصرف انرژی) در خانه کمک می کند. روکشهای کم E از روکشهای نازک از نظر میکروسکوپی ساخته شده اند که گرما را بسیار بهتر از جذب یا انتشار آن منعکس می کنند. (برای تعریف بیشتر در مورد Windows و Lingo lingo به فرهنگ لغت Glass.com مراجعه کنید.)


جایی که شما زندگی می کنید روی ویندوز خریداری شده شما تأثیر می گذارد

هنگام جستجوی ویندوزهای جدید و یک واحد IG کارآمد ، جایی که شما زندگی می کنید نقش عمده ای دارد. به عنوان مثال ، ویندوز در میشیگان باید توجه داشته باشد که هوای سرد زمستان را در حالی که در فلوریدا نگه داشته می شود ، حفظ کند و گرما را در هوا نگه دارد. آنچه در هر دو سناریو نقش اصلی را ایفا می کند ضریب افزایش گرمای خورشیدی و ضریب U است.


در واقع عامل U ، میزان انتقال حرارت و اندازه گیری میزان عایق بودن پنجره است. آنها به طور کلی از 0.25 تا 1.25 متغیر هستند. SHGC مقدار تابش خورشیدی از طریق یک پنجره است و بین 0 تا 1 متغیر است. هرچه تعداد حرارت کمتری داشته باشد ، کمتر می شود.


اگر به طور خاص منطقه خاصی از خانه شما وجود دارد که خورشید زیاد می شود ، حتی می توانید بر اساس این فاکتورها انواع مختلفی از پنجره ها را برای واحدهای مختلف خانه خود انتخاب کنید.


نقش قاب پنجره

اگر خرید یک پنجره با کارآیی انرژی در اولویت اصلی شماست ، می خواهید یک قاب پنجره را انتخاب کنید که به این هدف کمک کند. در هنگام انتخاب یک قاب پنجره متغیرهای زیادی وجود دارد ، اما در اینجا ما فقط خواهیم دید که چقدر به عایق کاری کمک می کند تا به راندمان کلی پنجره کمک کند.


قابهای پنجره آلومینیومی گرما را به سرعت انجام می دهند ، بنابراین هنگام مقایسه قاب های پنجره کارآمد با انرژی ، در پایین لیست قرار می گیرند.

قاب های پنجره فایبرگلاس دارای حفره های هوا هستند که ممکن است عایق پر شوند بنابراین عملکرد حرارتی بالایی را ارائه می دهند.

قاب های پنجره وینیل دارای حفره های توخالی است که می تواند با عایق پر شود و همچنین این عایق ها نیز هستند.

قاب های پنجره های چوبی نیز به خوبی عایق بندی می شوند ، اما آب و هوا را در خاطر داشته باشید زیرا این ماده در دماهای شدید منبسط می شود.

هزینه پنجره در مقابل پس انداز انرژی

تعیین بازپرداخت مرتبط با خرید پنجره با صرفه جویی در انرژی کار دشوار است اما چندین مورد وجود دارد که به این ارزیابی می پردازند:


لزوماً این پنجره با قیمت بالاتر نیست که عایق بهتری است. با هزاران گزینه پنجره مطمئن شوید که هنگام خرید قیمت ، سیب را با سیب مقایسه می کنید. و فقط به این دلیل که یک پنجره دارای برچسب قیمت 500 دلار نیست به این معنی نیست که مقره ای بهتر از آن است که دارای برچسب قیمت 350 دلار باشد. در اینجاست که تحقیقاتی که در مورد عوامل U و واحدهای IG انجام داده اید مفید خواهد بود ، بنابراین هنگام ملاقات با فروشندگان ، آن را به راحتی در دسترس قرار دهید.

کاهش بار سیستمهای گرمایشی و سرمایشی. به یاد داشته باشید که این را به معادله تبدیل کنید. بدون شک ویندوزهای عایق جدید بدون شک بار قرار داده شده روی سیستمهای گرمایشی و سرمایشی شما را کاهش می دهد و می تواند یکی دیگر از هزینه های صرفه جویی باشد.

با شرکت های ابزار ارتباط برقرار کنید. برخی از شرکت های خدمات تخفیف برای خرید پنجره جدید ارائه می دهند ، بنابراین با ارائه دهنده محلی خود بررسی کنید.

به روزرسانی ویندوز در دراز مدت موجب صرفه جویی در هزینه خواهد شد. در حالی که ممکن است صرفه جویی در هزینه خاص آن دشوار باشد. تحقیقات یک شرکت پنجره می گوید پنجره های تک صفحه قدیمی ، اغلب منبع تا 30 درصد از دست دادن گرمای منزل شما هستند. بنابراین آن ویندوزهای جدید صورتحساب ابزار شما را کاهش می دهند.